Αγορά : Κόρινθος
Κάθε Δευτέρα
Αγορά : Κόρινθος
7.00 - 15.00

Αποστόλου Παύλου (Κωστή Παλαμά έως Αχιλλέως)

Βερίκοκο Aurora
Διαθέσιμο Μαΐου (5 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Βερίκοκο Aurora

Όντας πλούσιο σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Β1 και Β2, σίδηρο, φυτικές ίνες, τρυπτοφάνη και κάλιο, προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία και μάλιστα βοηθά στην πρόληψη ορισμένων μορφών καρκίνου, κυρίως του πνεύμονα και πιθανώς και του παγκρέατος. Εμπεριέχει καροτενοειδή (β – καροτένιο, λυκοπένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη), στα οποία οφείλεται το πορτοκαλί τους χρώμα. Μια μελέτη που δημοσιεύεται στο Archives of Ophthalmology, δείχνει ότι η κατανάλωση τριών ή περισσότερων μερίδων βερίκοκου τη μέρα, μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, μιας από τις πρωταρχικές αιτίες της απώλειας όρασης στους ηλικιωμένους. Τα βερίκοκα περιέχουν επίσης βιταμίνη Α σε μεγάλη ποσότητα, που είναι ένα πολύ καλό αντιοξειδωτικό που προωθεί την καλή όραση καθαρίζοντας τις ελεύθερες ρίζες που βλάπτουν τα κύτταρα και τους ιστούς και προκαλούν ζημία στους φακούς του ματιού. Αυτές οι ελεύθερες ρίζες θα οδηγούσαν αλλιώς σε καταρράκτη και θα προκαλούσαν εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, περιορίζοντας τον εφοδιασμό αίματος στα μάτια. Περιέχει πολλές φυτικές ίνες και βοηθάει στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας και σε πολλές πεπτικές διαταραχές όπως η εκκολπωμάτωση (μία νόσος που αφορά το σχηματισμό θυλακίων του παχέος εντέρου) και oι αιμορροΐδες (επώδυνες, πρησμένες φλέβες στο κατώτερο τμήμα του ορθού). Επίσης βελτιώνει την πεπτική υγεία γενικότερα. Για να ανακουφίσετε τη δυσκοιλιότητα, μπορείτε επίσης να φάτε αποξηραμένα βερίκοκα, δεδομένου ότι έχουν περισσότερες φυτικές ίνες. Η επίδρασή τους μπορεί να γίνει αισθητή αφού φάτε μόλις τρία βερίκοκα. Λόγω της περιεκτικότητάς του σε β – καροτίνη, βοηθά στη μείωση της οξείδωσης της LDL – χοληστερόλης («κακή» χοληστερόλη) που μπορεί να οδηγήσει στο σχηματισμό της αθηρωματικής πλάκας στα αρτηριακά τοιχώματα. Αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων. Επίσης, η β – καροτίνη συντελεί στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Ενδείκνυνται και για την αναιμία, κυρίως λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε σίδηρο. Επίσης, αποτελούν σύμμαχο στο αδυνάτισμα καθώς οι υδατάνθρακες, που περιέχουν, ικανοποιούν το αίσθημα για κάτι γλυκό, χωρίς να προσδίδουν πολλές θερμίδες. Με χαμηλή θερμιδική αξία, μόλις 47 θερμίδες (τα 2 βερίκοκα), το βερίκοκο συνιστάται σε όσους ακολουθούν κάποια δίαιτα και όχι μόνο. Είναι πολύ εύπεπτα και θρεπτικά. Η κατανάλωσή τους συνίσταται σε παιδιά που παρουσιάζουν καθυστερημένη ανάπτυξη αλλά και κατά τη διάρκεια ανάρρωσης από παιδικές ασθένειες.

Βερίκοκο Red Orange
Διαθέσιμο Ιούνιος (6 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Βερίκοκο Tom Cot
Διαθέσιμο Ιούνιος (6 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Βερίκοκο Μπεμπέκου
Διαθέσιμο Ιούνιος (6 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Βερίκοκο Τύρινθας
Διαθέσιμο Μαΐου (5 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Βερίκοκο Τύρινθας

- Τα υπερπρώιμα της Τίρυνθας ωριμάζουν 2 με 30 Μαΐου. Όντας πλούσιο σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Β1 και Β2, σίδηρο, φυτικές ίνες, τρυπτοφάνη και κάλιο, προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία και μάλιστα βοηθά στην πρόληψη ορισμένων μορφών καρκίνου, κυρίως του πνεύμονα και πιθανώς και του παγκρέατος. Εμπεριέχει καροτενοειδή (β – καροτένιο, λυκοπένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη), στα οποία οφείλεται το πορτοκαλί τους χρώμα. Μια μελέτη που δημοσιεύεται στο Archives of Ophthalmology, δείχνει ότι η κατανάλωση τριών ή περισσότερων μερίδων βερίκοκου τη μέρα, μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, μιας από τις πρωταρχικές αιτίες της απώλειας όρασης στους ηλικιωμένους. Τα βερίκοκα περιέχουν επίσης βιταμίνη Α σε μεγάλη ποσότητα, που είναι ένα πολύ καλό αντιοξειδωτικό που προωθεί την καλή όραση καθαρίζοντας τις ελεύθερες ρίζες που βλάπτουν τα κύτταρα και τους ιστούς και προκαλούν ζημία στους φακούς του ματιού. Αυτές οι ελεύθερες ρίζες θα οδηγούσαν αλλιώς σε καταρράκτη και θα προκαλούσαν εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, περιορίζοντας τον εφοδιασμό αίματος στα μάτια. Περιέχει πολλές φυτικές ίνες και βοηθάει στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας και σε πολλές πεπτικές διαταραχές όπως η εκκολπωμάτωση (μία νόσος που αφορά το σχηματισμό θυλακίων του παχέος εντέρου) και oι αιμορροΐδες (επώδυνες, πρησμένες φλέβες στο κατώτερο τμήμα του ορθού). Επίσης βελτιώνει την πεπτική υγεία γενικότερα. Για να ανακουφίσετε τη δυσκοιλιότητα, μπορείτε επίσης να φάτε αποξηραμένα βερίκοκα, δεδομένου ότι έχουν περισσότερες φυτικές ίνες. Η επίδρασή τους μπορεί να γίνει αισθητή αφού φάτε μόλις τρία βερίκοκα. Λόγω της περιεκτικότητάς του σε β – καροτίνη, βοηθά στη μείωση της οξείδωσης της LDL – χοληστερόλης («κακή» χοληστερόλη) που μπορεί να οδηγήσει στο σχηματισμό της αθηρωματικής πλάκας στα αρτηριακά τοιχώματα. Αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων. Επίσης, η β – καροτίνη συντελεί στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Ενδείκνυνται και για την αναιμία, κυρίως λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε σίδηρο. Επίσης, αποτελούν σύμμαχο στο αδυνάτισμα καθώς οι υδατάνθρακες, που περιέχουν, ικανοποιούν το αίσθημα για κάτι γλυκό, χωρίς να προσδίδουν πολλές θερμίδες. Με χαμηλή θερμιδική αξία, μόλις 47 θερμίδες (τα 2 βερίκοκα), το βερίκοκο συνιστάται σε όσους ακολουθούν κάποια δίαιτα και όχι μόνο. Είναι πολύ εύπεπτα και θρεπτικά. Η κατανάλωσή τους συνίσταται σε παιδιά που παρουσιάζουν καθυστερημένη ανάπτυξη αλλά και κατά τη διάρκεια ανάρρωσης από παιδικές ασθένειες.

Κεράσια
Διαθέσιμο Μαΐου (5 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Κεράσια Κεράσια

Στη χώρα μας η κερασιά καλλιεργείται ευρέως. Σε όλα τα διαμερίσματα της Ελλάδας, ακόμη και στα νησιά καλλιεργείται σε εκτάσεις που πλησιάζουν τις 100.000 στρέμματα. Η καλλιέργειά της στη χώρα μας τα τελευταία δέκα χρόνια εμφανίζει ελαφριά άνοδο. Το μεγαλύτερο ποσοστό των καλλιεργούμενων εκτάσεων βρίσκεται στη Μακεδονία. Η παραγωγή που έχουμε σε κεράσια απ’ αυτές τις εκτάσεις φτάνουν τους 42.000 με 60.000 τόνους ετησίως. Το φρούτο αυτό έχει σημαντική διατροφική αξία για τον άνθρωπο. Τα κεράσια είναι πλούσια σε ουσίες, γνωστές ως γλυκοζίτες ανθοκυανών. Οι ουσίες αυτές είναι κυρίως συγκεντρωμένες στη φλούδα του φρούτου και είναι γνωστές για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Οι ανθοκυανίνες φαίνεται να έχουν αντιφλεγμονώδη επίδραση στον οργανισμό, έτσι η κατανάλωση κερασιών ίσως συμβάλλει θετικά στην αρθρίτιδα και την ινομυαλγία. Τα πετροκέρασα επίσης συμβάλλουν στην αντιμετώπιση ορισμένων μορφών καρκίνου, ορισμένων παθήσεων της γήρανσης, καθώς και στην αντιμετώπιση ορισμένων νευρολογικών προβλημάτων και καταστάσεων που προδιαθέτουν για διαβήτη. Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες των συστατικών των κερασιών, ενδέχεται να κάνουν καλό στην καρδιαγγειακή υγεία. Τα κεράσια είναι καλή πηγή μετάλλων, όπως το κάλιο, ο σίδηρος , ο ψευδάργυρος, ο χαλκός και το μαγγάνιο. Το κάλιο είναι σημαντικό συστατικό των κυττάρων και των υγρών του σώματος και συμβάλλει στην φροντίδα της αρτηριακής πίεσης.

Ροδάκινο Πρώιμο
Διαθέσιμο Μαΐου (5 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Ροδάκινο Πρώιμο
Ροδάκινο Ώψιμο
Διαθέσιμο Ιούνιος (6 Μήνες)
Παραγωγός : Koinobio Society
Ροδάκινο Ώψιμο

Οι φυτικές ίνες που περιέχει συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, στη ρύθμιση των επιπέδων των λιπιδίων και του σακχάρου και προκαλούν υψηλή αίσθηση κορεσμού. Επίσης, χάρη στη βιταμίνη C που περιέχει το ροδάκινο συμβάλλει στην ομαλή σύνθεση του κολλαγόνου, έχει αντιοξειδωτική δράση, αυξάνει το ποσοστό απορρόφησης του σιδήρου στο έντερο (δρα έναντι της σιδηροπενικής αναιμίας), συμβάλλει στην ικανοποιητική λειτουργία των ανοσοποιητικών μηχανισμών (δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα). Επιπλέον, με τη βιταμίνη Α που περιέχει συμβάλλει ακόμη στην ικανοποιητική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, στην επιμήκυνση υγιών οστών κατά την ανάπτυξη και στη λειτουργία της όρασης. Τέλος, η βιταμίνη Κ που περιέχει συμβάλλει στην πήξη του αίματος και στη σύνθεση παραγόντων της πήξης του αίματος στο ήπαρ, αλλά και το φυλλικό οξύ συμβάλλει στον πολλαπλασιασμό των κυττάρων, στην πρωτεϊνοσύνθεση, στη λειτουργία του νευρικού συστήματος, στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου! Από μέταλλα το ροδάκινο είναι πλούσιο σε κάλιο και έτσι βοηθάει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και του καρδιακού παλμού. Όπως επίσης αποτελεί καλή πηγή των μετάλλων: φώσφορο, μαγνήσιο και ασβέστιο, που συμβάλλουν στην καλή υγεία των οστών και των δοντιών. Επιπλέον το ασβέστιο συμβάλλει και στη μυϊκή σύσπαση, ενώ το μαγνήσιο στη χαλάρωση των μυών μετά τη μυϊκή σύσπαση.